News & Blogs
Op deze pagina publiceer ik regelmatig blogs over strategische transformatie. Naast uitleg over hoe strategische transformatie werkt geef ik praktische tips op diverse deelgebieden, zoals strategievorming, interne communicatie of team-empowerment. Wil je automatisch op de hoogte gehouden worden volg mij dan op LinkedIn of schrijf je in voor de nieuwsbrief.
BrandForceOne bouwt uit bij B-Mansion
BrandForceOne verhuist per direct naar B-Mansion in Enschede. Deze nieuwe locatie benadrukt de ambitie van BrandForceOne om in heel Nederland zichtbaar te worden als dé strategische transformatiespecialist voor MKB-bedrijven…
Maak kennis met teamleden Ellen & Kim
‘Als zussen delen wij het aanjagers-DNA dat nodig is om onze klanten te helpen stappen te zetten.’ Het is vandaag Nationale Broer en Zus-dag. Dé aanleiding om in gesprek te gaan met de zussen binnen het team van BrandForceOne: Ellen en Kim. Hoe lang werken jullie…
Artikel in 4e editie Recreatief Totaal
In de 4e editie 2021 van het vakblad Recreatief Totaal schreef onze Vision Director Ellen Gackel een artikel over de kracht van het merk voor de recreatiebranche. Aan de hand van de case Landal Familieresort PUUR Exloo vertelt Ellen hoe het werken vanuit een sterke merkidentiteit…
Succesvol samenwerken obv heldere briefings
To brief of not to brief. Succesvol samenwerken op basis van heldere briefings. Om van je organisatie een geoliede machine te maken is het kunnen ‘aanzetten’ van anderen op waar jij naartoe wilt essentieel. Het goed briefen van wat je van die ander wilt en waarom…
BrandForceOne lanceert kraanvogelmethodiek
Wat begon als een beeldmerk is sinds de oprichting van BrandForceOne uitgegroeid tot de basis voor een hands-on aanpak voor de strategische transformatie van MKB-bedrijven. In het door oprichter van BrandForceOne, Ellen Gackel, ontwikkelde kraanvogelmodel…
Cool head, warm heart; leiderschap in crisistijd
Leiderschap in crisistijd. Zo’n twee weken geleden zijn we door Corona van het ene op het andere moment in een nieuwe situatie beland. Na het eerste acute schakelen zijn we zo langzamerhand gewend aan het samenwerken op afstand en hebben we met elkaar…
Strategy Box groot succes voor Fundaments
Tastbare strategische tool voor de organisatie. Ter afronding van de strategie-fase voor cloud-leverancier Fundaments, ontwikkelde BrandForceOne de Strategy Box. Naast een merkkompas waarin de (gewenste) identiteit van de organisatie is vastgelegd…
Strong wings: sales & marketingsynergie
Doelen realiseren vanuit een geoliede sales- & marketingmachine. Veel bedrijven lopen omzet mis doordat sales- en marketingafdelingen langs elkaar heen werken en niet goed op elkaar zijn afgestemd. Het ontbreekt aan synergetisch samenwerken om de strategische…
Regelmatig transformatietips ontvangen?
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief.