Meet Bo-Michelle

Activator van hogere conversie en betere online zichtbaarheid

 

Sinds mei jl. is digital marketeer Bo-Michelle van Bodegraven onderdeel van het transformatieteam van BrandForceOne. Bo-Michelle is gespecialiseerd in social mediabeheer, social advertising en e-mailmarketing. Door structureel doelgerichte actie te ondernemen vergroot Bo-Michelle de online zichtbaarheid van de klanten van BrandForceOne bij hun doelgroep en klanten, en draagt zij bij aan het verhogen van de conversie.

Bo-Michelle voert de door senior activatiemarketeer bij BrandForceOne Kim van der Knaap bepaalde campagnestrategie uit. Voor een goede doorvertaling van de merkidentiteit naar online content schakelt Bo-Michelle met merkstrateeg bij BrandForceOne Ellen Gackel. Bo-Michelle: ‘Het als team samen neerzetten van de kwaliteit waar onze klanten richting de toekomst op kunnen voortborduren, daar gaat het ons om.’

Teamwork makes the dream work!

‘Als online marketeer voor merken en online marketingbureaus weet ik dat social media bij bedrijven vaak op de laatste plek staat, terwijl het de volle aandacht verdient. Als je social media goed weet in te zetten levert het voor ieder merk of bedrijf iets op. Op social media aan je merk bouwen betekent: frequent aanwezig zijn op relevante kanalen met content van hoge kwaliteit. Door met een contentplanning te werken zorg je ervoor dat alle kanalen – on en offline – perfect op elkaar aansluiten en je als bedrijf of merk structureel in beeld bent bij de juiste doelgroep.

Vanuit ons team bewaken we dat de communicatie zowel online als offline op elkaar aansluit en herkenbaar is. Het leveren van kwaliteit staat hierbij voorop. En dat is een team-effort. Ieder heeft zijn specialiteit en doet waar zij goed in is en samen weten we deze krachten te bundelen. Ellen zorgt voor de strategie, Kim knalt met de brand activatie en ik zorg ervoor dat alles online onder de aandacht komt.

Ondernemen zit in mijn bloed en vind ik het leukste wat er is. Door hard te werken en altijd voor maximaal resultaat te gaan probeer ik voor mijzelf en onze klanten alles eruit te halen wat erin zit.’