How we get things Done!

De kracht van eenheid: Aan de slag van kop tot staart


Om de positioneringsstrategie die we voor u op papier zetten uit te rollen begeleiden wij u bij de doorvertaling ervan naar de marketing, organisatie en de interne communicatie. Of zoals wij het noemen: van kop tot staart. Wij bewaken dat de acties die u inzet om uw strategie uit te rollen naadloos op elkaar aansluiten, zodat er maximaal rendement uit uw en onze inspanningen ontstaat.

kom meer te weten
01. Strategie

stap 1: Uw bedrijfs strategie helder op papier

We gaan in drie overzichtelijk stappen aan de slag. Stap een is het vastleggen van de positionerings­strategie. Die bestaat naast uit een inspirerend merkverhaal uit de bedrijfsstrategie. Daarmee brengen we business-sense in uw strategie in. Want mooie verhalen alleen, daar ga je je commerciële doelen niet mee bereiken.

02. Marketing

Stap 2: De marketing machine geolied laten draaien

Als tweede stap gaan we met de marketing aan de slag. We brengen de kennis, expertise en specialisten mee die nodig zijn om dat op hoog niveau te doen. Met als doel: een sterke profilering voor uw organisatie en marketing die echt voor u gaat werken. We gaan niet op de stoel van uw marketingmensen zitten, maar werken nauw met hen samen om de door ons ontwikkelde plannen uit te voeren. Door onze expertise in het proces over te dragen versterken wij uw marketing-organisatie en maken wij onszelf overbodig.

03. Organisatie & Interne Communicatie

Stap 3: Alle neuzen en acties dezelfde kant op

Als derde stap gaan we aan de slag met het meenemen van de mensen in de organisatie in de strategie en de plannen om ze uit te rollen. We helpen niet alleen bij het opzetten en uitrollen van de interne communicatie, maar begeleiden ook bij het aanbrengen van structuur in het werken, bijvoorbeeld een vaste overlegstructuur, heldere rol/taakverdeling en het werken vanuit doelgerichte agenda's. Want pas als iedereen in de organisatie weet wat de strategie is, wat zijn/haar rol in de uitrol ervan is en deze rol ook echt kan en mag pakken, kan de organisatie als geheel echt gaan vliegen!

aanjagers

Wij jagen de uitrol van uw positioneringsstrategie van kop tot staart aan en brengen de juiste expertise op het juiste moment in.

strategie
ellen van dijk

Ellen is de strateeg binnen het team van BrandForceOne. Ze houdt het overzicht en weet zaken met haar positiviteit, expertise en overtuigingskracht op gang te houden. Ellen: 'Ik heb een rotsvast vertrouwen in het potentieel van onze klanten. Door ze mee te nemen in wat ik zie en te komen met concrete actieplannen zorg ik dat er beweging ontstaat.

Stuur mij een bericht
Stuur mij een bericht
marketing
kim van der knaap

Kim is de go-getter in het team en deelt als zussen met Ellen hetzelfde DNA. Haar enthousiasme en drive maken dat de beoogde resultaten ook daadwerkelijk worden gerealiseerd. Kim: 'Marketing is geen magic wand. Het succes zit hem in het proces van continu met elkaar op de bal zitten, evalueren en bijsturen. Met de klant tot goede ideeën en resultaat komen, daar word ik blij van.'

Stuur mij een bericht
Stuur mij een bericht
uitvoering
Bo michelle van Bodegraven

Bo Michelle is als kind uit een ondernemersnest met behept dezelfde 'niet lullen maar poetsen' mentaliteit als Ellen en Kim. Bo Michelle: 'Ik zorg ervoor dat achter de schermen gebeurt wat moet gebeuren. In nauwe samenwerking met Ellen en Kim werk ik de marketingaanpak voor, zodat onze klanten het stokje vervolgens zelf over kunnen nemen wanneer alles eenmaal staat en draait.'

Stuur mij een bericht
Stuur mij een bericht

Sterke concepten
in samenwerking met partners

De eerste stap die we u adviseren te maken, nadat we de strategie met u op papier hebben gezet, is de doorvertaling ervan naar een sterk visueel concept: een nieuwe huisstijl, website, fotografie en een brandmovie. Daarmee zet u uw organisatie direct op de gewenste manier in de markt en gaan de mensen in uw organisatie wat u met uw organisatie voor ogen heeft.

Om de plannen die wij met u maken op hoog niveau te kunnen laten uitvoeren brengen wij bij voorkeur specialisten uit ons eigen netwerk in. Van tekstschrijvers tot art directors en van filmmakers tot fotografen. Daarmee heeft u direct de juiste partijen aan tafel, en weten ook wij weten zeker dat zaken zoals beoogd worden uitgevoerd. En omdat we vaak al jaren samenwerken zijn we naadloos op elkaar ingespeeld en kunnen we snel voor u schakelen om tot de gewenste output te komen.

Maak kennis met Shoot the Rabbit en Uncommon, onze key-partners voor het in beeld, vorm en beleving omzetten van de positionering die wij vanuit BrandForceOne voor u neerzetten.

kom meer te weten
Bart Leferink

Bart Leferink is een van de oprichters van content powerhouse Shoottherabbit®, een filmproductiemaatschappij gespecialiseerd op de ontwikkeling van contentstrategie, brandmovies en data-gedreven video-advertentiecampagnes.

shoottherabbit.nl
Sander Rohrink

Sander Rohrink is de oprichter van Uncommon®, een design studio gespecialiseerd in brand development, webdesign en motion graphics.

uncommon.nl